Co roby copywriter?

Co Img 609.jpg

Jeszcze kilkadziesiąt lat temu copywritingiem mogli bawić się wyłącznie pracownicy agencji reklamowych, a uzyskanie posady w jednej z nich nie było łatwe. Współczesny świat pisania na zlecenie wygląda jednak dużo bardziej zachęcająco! Jeśli interesuje Cię marketing i reklama w Internecie, a przy tym masz nieco talentu do pisania, praca online jako copywriter może Cię zainteresować. Ale z czego zacząć swoje poszukiwania w świecie copywritingu?

By zyskać dobrze płatne zlecenia, będziesz potrzebować portfolio oraz własnej strony, za pomocą której zachęcisz klienta do współpracy. Na starcie nie musisz inwestować w bardzo rozbudowany design strony – wystarczy, żeby była czytelna i wyglądała profesjonalnie. A co powinno znaleźć się w Twoim portfolio copywritera, jeśli dopiero zaczynasz? To proste – zamieść tam przykładowe teksty z innych dziedzin albo link do swojego bloga.


Zobacz związane z tym artykuły: profesjonalna redakcja i korekta tekstu


Początki zawsze bywają usłane przeszkodami, a praca w Internecie nie jest wyjątkiem od tej reguły. Nie jest innej drogi – prawdopodobnie będziesz musiał zgłosić się do wielu potencjalnych klientów, zanim znajdziesz kogoś, z kim nawiążesz współpracę. Nie pozwalaj jednak, żeby początkowe trudności odebrały Ci wiarę we swój sukces! Każdy copywriter zaczynał w podobny sposób, ale udało się ale tym, którzy się nie poddali.